Товариство з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» (далі — Товариство) інформує:
Починаючи з 1 травня 2022 року, понад 10 млн. українських домогоіподарств, що були побутовими споживачами газу 23 регіональних газопостачальних компаній, зокрема і у Вінницькій області, опинилися в ситуації, коли їхні постачальники не могли виконувати свою функцію.
Для забезпечення безперебійного газопостачання в умовах воєнного етану Товариство як «постачальник останньої надії» (відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року N 917-р) забезпечило постачання газу побутовим споживачам. Надалі на підставі відповідних рішень Міністерства енергетики України та Оператора газотранспортної системи України (далі — ОГТСУ) для захисту інтересів споживачів їх було включено до реєстру споживачів Товариства на умовах річного тарифного плану «Фіксований» з однією з найвигідніших цін на ринку — 7,96 грн/м3 (з ПДВ, без вартості транспортування).
Відповіді на найбільш актуальні питання, що постали у зв’язку з цією ситуацією:
- Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу?
Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся автоматично. Водночас радимо споживачам звернутися до контакт-центру Товариства для актуалізації контактної інформації.
- Чи були збережені пільги після зміни постачальника?
Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача.
- Якою буде вартість газу?
Усі споживачі отримують газ відповідно до річного тарифного плану «Фіксований» за ціною 7,96 грн/м3 (з ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року.
- З якої дати слід оплачувати рахунки?
Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений на рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплати за газ, отриманий до 30 квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.
- Що робити з переплатою за спожитий газ?
Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житлових субсидій слід розв’язувати, звернувшись до попереднього постачальника. На жаль, дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує.
Водночас радимо споживачам, які станом на 1 травня 2022 року мали переплати, здійснити такі дії:
- написати заяву на повернення переплати;
- додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням ІВАN, МФО, ЄДРПОУ банку);
- надіслати пакет документів на адресу для листування попереднього постачальника.
- Що робити, якщо попередній постачальник продовжує надсилати рахунки?
Споживачі отримуватимуть два окремі платіжні рахунки.
Перший — від ГК «Нафтогаз України» за спожитий газ. Другий — від місцевих операторів газорозподільних мереж (операторів ГРМ) за його транспортування.
Водночас ми просимо інформувати про зловживання з боку попередніх газопостачальних компаній, наприклад якщо вони продовжують надсилати рахунки чи вимоги оплатити послуги споживання газу, починаючи з 1 травня 2022 року. Про такі випадки просимо повідомляти листом на client@gas.ua.
- Чи зберігся мій номер особового рахунку?
Ні, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи.
Дізнатися номер особового рахунку можна такими способами:
- на сайті www.gas.rn на сторінці «Дізнатись номер рахунку»;
- у чатботах GASUA у Viher, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
- на квитанції, яку доставить Укрпошта;
- у контакт-центрі Товариства.
- Як оплатити послуги спожитого газу?
Пропонується кілька зручних способів оплати рахунку:
Онлайн:
- в особистому кабінеті споживача на my.gas.ua;
- у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook
- Messenger;
- через сайти та мобільні заетосунки банків;
- за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, іРау).
Особисто:
- через платіжні термінали самообслуговування;
- у відділеннях банку, Укрпошти або «Нової пошти».
Усі споживачі можуть отримати додаткову інформацію та консультації, звернувшись на електронну скриньку client@gas.ua або до контакт-центру Товариства:
+38 066 300 2 888;
+38 098 300 2 888; +38 093 300 2 888.
Усю додаткову інформацію можна отримати на сайті gas.ua.